
Dr. habil. Guld Ádám
Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak.
Gyermekeknek, kamaszoknak
Reinventing Experiences
How you transform your business as technology, consumer, habits industry dynamics change? Find out from those leading the charge. How you transform
Sunday 16th Feb
Reinventing Experiences
How you transform your business as technology, consumer, habits industry dynamics change? Find out from those leading the charge. How you transform
Sunday 16th Feb
Cultures of Creativity
How you transform your business as technology, consumer, habits industry dynamics change? Find out from those leading the charge. How you transform
Sunday 16th Feb
Human Centered Design
How you transform your business as technology, consumer, habits industry dynamics change? Find out from those leading the charge. How you transform
Sunday 16th Feb
Three Star Product Experiences
How you transform your business as technology, consumer, habits industry dynamics change? Find out from those leading the charge. How you transform